Vad gör jaag nu?? Hjälp mig! Pappas kompis kommer!!


Ni fattar inte vad som häänt!!!!!!!!!!
Sötisar, hjälp mig nu!!!

Mamam ringde och sa att jag skulle at ut köttet
ur frysen och pensla på sån där rinnig kryddsås
på, så skulle köttet ligga och suga upp det tills det ska grillas ikväll!!

Jag frågade mamma om vilka som kommer ikväll på
middagen!
Då sa mamma att det är Ben och hans fru *snygg fruuu!!!*
Mormor och morfars syter Annie, som är är skit smal!!
Fredrik, som jag har hånglat med när jag var sexton på nyårsafton, det är mammas
plastkusin.
Sen var det fler som jag har glömt!!!!
Jag tyckte det var skitskoj tills mamma sa att
STEFAN KOMER!!!!! Han och hans familj.
Vi låg i mina föräldrasr säng för bara nån natt sen och nu
ska det bli grillkväll hos oss!!!!!!!!!!!!!!!!11
Jag blir skit tänd av att smyga runt med hemligheter, men
om jag dricker för mycke rosé ikväll kan det gå illa *nervös*

Hål tummarna!

Karin ringde hon är på bussen och är framme om tio minuter,
måste verkligen få tänka på nåt annat just nu, så då blir karin bra att ha här!!
Åh sån söttjej!!

XoXo /från en pirrig mus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0