Min nyrakade mus på äventyr

Hej alla glade!
Jag är en tossig tjej på 19 våta år.
Här komer jag skriva om min jackt på den perfekta sexpartnern.
Kuk eller fitta spelar ingen roll *hihi*
Jag gillar alla former. Runda former, kantiga former.
Just idag känner jag mig extra tokig och sprallig.
Har rakat musen och är redo för lite skojj *hihi*
Sex är verkligen hel ball för mig!!!!!
Jag åt en banan förrut på balkongen. Och tänkte att det var en snopp.
Det tog ett tag, om man säger så. *Ler*
Min granne såg minst sagt schockad ut *S*
Nu tänkte jag berätta för er sötnosar om gårdagen!!!!
Jag hade fått tag på lite vin från en "vän".
Ni fattar vad jag menar *Ler*
Man får ju ställa upp som genis men det gör inget, för han är en vän till familjen.
Har känt honom sen jag var liten.
Dessutom vet han vad jag gillar.......
En liten bild på hans kuk
Jag tog med mobilen när han låg och pustade ut.
Busiga jag!! fniss!
Ah, igår då..
Var full som en kastrull *S*
Var på krogen med en kompis (hon är rätt sexig faktist!!)
Skulle gå och kissa och frågade om hon också ville gå och kissa.
Hon ville d!!!!
JAg blev skit tänd!!!
När vi kom in på toa frågade jag om hon kunde hjälpa mig min kjol som fastnat.
JAg lurades. OOOOPS
Hon sa jaa.
Jag frågade om hon rakade musen. För det gör jag.
Hon gör inte d. OCh hon ville se min!!!
Jag blev lite blyg först *LEr*
Men var ju ganska sugen förståss
Hon sa den är så len och söt.
JAg kände direkt hur våt jag blev inuti
Jag tog hennes finger och lät henne känna på det våta
Som tur va hade jag mobilen med mig och kunde ta lite kort till er!!!!!
BRA VA???
Men dom spar jag. Inte allt på en gång sötnosar *Ler*
Däremot ska ni få se en bild på min nyrakade mus.
Vill ni det? *hihi*
Har censuretat magen. Hade ätit lite gottis innan ;)
Älskar bullar!!
Tillbaka till toan.........
Hon sa hon va våt me!
Snacka om att jag blev glad!
JAg frågade om jag kanske kunde få smaka.
Hon nickade och loooog.
Jag slickade massa. SÅ himla gott!!!
Hon smakade inte jätte gott
Men det var ändå helt okej,.
Sen slicka hon mig hon sa det smaka gott
När hon stoppade in sitt finger så kom jag!!!
Hon kom inte.
Inte mitt fel i allafall!
Oj vad långt det blev.
Men man vill ju göra ett gott intryck sötisar *hihi*
SKa ut och cykla nu.
Känns skönt i fittan tycker jag.
Skriver mer imorgon
XoXo
/Den busiga lilla musen *Ler*

Kommentarer
Postat av: Du failar!

Du vet att det är lite fail att använda den där bilden, man ser ju klart o tydligt att det inte är en Toa på en krog ni är på.. Vem går på krogen när solen skiner ute? Dit drar man seeenare! Lär dig hitta bättre bilder miss/mr failblogger ;)

2010-07-12 @ 19:18:24
Postat av: Busiga Musen

Men lilla gullet. Som jag skrev så håller jag på bilderna från toaletten tills senare!!!! Det där är en bild sen innan på bara lilla mig i hemmets lugna vråååå ;) Vad menar du med failblogger? puss

2010-07-12 @ 19:52:49
URL: http://busmedmus.blogg.se/
Postat av: Anonym

msn :):):??

2011-03-13 @ 16:16:58
Postat av: Sven-Tveskägg

Dä var en riktig SLADDERmus du har för mycket SKINNflikar tyvärr !

HLs

Sven

2011-12-19 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0