Tungtornado i päronas säng!!!



Hej sexy!

Jag har precis druckit en kaffe ur koppen
och slängt på mig min supersöta mintgröna
badrock med hjärtan på!

Natten undrar ni såklart över *Ler*
Jag kan säga att det var hel vild!!!
Jag var skit tänd!!!1
BLr det igen nu bara jag tänker på allt som hände!!!

Okej...det började med att han hade med sig superstarkt
vin från Spanieen. Jag blev skit tipsy!!!
Klädde av mig stringisarna inom typ fem sekunder!!
Han sa att jag var as sexy!
JAg kände mig verkligen fin!
Sen tungade han mig typ i 100 år, jag skrek av pleasure!
Sen kom jag.
Sen var det hans tur, jag var lite utmattad men
gav verkliugen hundra procent!
Slickade, sög, pullade och gned mig.
Sen red jag hans ganska lilla men söta sötsnoppen!
HAn kom oxå!!!

Sen drack vi vin nakna i mina föräldrrs säng (dom e på semester, love yoou)
och somnade så himla nöjdaa!

Han skulle till sin familj tidigt så jag och han knullade
snabbt på morgonen, älskar inte ni också hett morgonsex?
Det vet jag att ni gör, sötnosar!!

Nu ska jag se på lite sienfield och skratta
känner mig så lyckligg just nu!!!!!!!

ps. han lämnade 5000 kr typ i en gåva
snäll, idag blir det nog massa shopping!!

XoX0


igååår!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0