tack alla 50000 läsare som kollar min blogg, här får ni skitlik bild på mig!!!


Hej gullis!

Jag var verkligen inte på mitt humör när karin kom.
jag sa att jag inte ens var sugen på nått!!!
Hon blev typ helt förvånad, han frågade typ om jag
var sjuk eller nått för det är väääldigt ovanligt att jag inte vill leka och sånt.

Jag berättade om det med facebook, karin sa att det inte var någon
stor sak. VADÅ ITNE STOR? Jag känner mig supersuperolyckli över dte-
Jag har itne ens gjort något fel :(
Jag känner att jag vill gråta, men alla tårar är slut nu, har gråtit massa!!!

Men Karin fick mig på bättre humör när hon gjorde en superlik kopia av mig
i photoshop *imponnerad*

Hon gick hem sen helt otillfredsställd :(
Förlåt honey :=(
Jag ska ringa henne ikväll och kansk så händer något då!!!!! *vill kunna känna känslor igen*

Nu ska jag hjälpa mamma med salladen hoppas jag inte spiller
på min lilla svarta klänning.
Har en ros i håret igen idag,mest för att reta stefan, han blir ju skit tänd på d!!!!

HÄr är bilden som karin *love youu* gjorde på mig
i phtoshop-det är verkligen superlikt!!!
fast min tapet är vit, såjag har alltså inte hjärt-tapeter -DET ÄR INTE PÅ RICKTIGT!
men jag är på pricken lik asså!

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0