Runda höfter makes me go wlid!!!!


Hej princess and princesses!

Det är oblygga musen igen som skriver!

Idag blev jag dödsarg,
det var en supersexy kvinna på bussen
som hade vackra former.
En liten kille sa typ att hon var en riktigt
ful fladderpadda.
Jag blir så himla lessen när jag hör sånt :(

Jag älskar riktigt stora tuttisar och rumpor,
blir härligt varm och njutningful av det ;) :P

Min mamma är skitstor och jag säger till honm
jämt att hon är vacker och borde inte banta!!!!
Jag älskar ju henne som hon är (love you mommy!!)

Jag vill känna upp en riktigt fet människa nångång
slicka i varje liten vrå! Få den att njuta riktigt mkt!
Jag är bra på sånt, en riktig liten sexydevil!!!!

Måste ut med vännerna och släppa loss ikväll
Talk to you cuties later!!!!!!

Berättar om äventyr imornn om det blir några
känner jag mig rätt kommer det finnas mycke
att berätta Göran och Camilla kommer nämligen
båda vara på Svanen ikväll!!!!

Avslutar med en härlig bild på skönhet
och sexighet:



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0