PAPPA SNÄLLA ÄLSKA MIG IGEEEN!!!!



Hej babydolls!

Det är en ganska så lessen mus som skriver nu. :`(
Pappa ringde, han var fly förbannad.
Han sa att mina bröst hängde på  typ anslagstavlan på hans jobb!!!!!*suckar lesset*
Jag glömde alltså papperna i kopiatorn *virrpanna*

Han kände igen mina bröst, inte så konstigt eftersom jag
aldrig har bh, dom är liksom perfekta!!!!
Jag går jämt hemma i bara trosor *ÄLSKA D!!!*

Nu säger Pappa att jag inte kommer få
Super Mario påv Wiii, alla jag känner har typ det!!!
Tur att jag fick 5000 kr av Stefan!
Jag köper det själv, fuck you daddy liksom!

Jag sa till pappa att det inte var mina, det finns inga bevis
så han kan bara knipa struten!!

Vi kommer bli sams sen, d vet ja...jag är verkligen
pappas lilla princess!!!

Nu ska jag lägga mig framför datorn och
kolla på snygga tjejer, älska när dom
har sex med varandra på film!!!!!!

Sen hoppas jag att dr. stefan har tid med
mig men han kanske ska vara med familjen ikväll :((((
Behöver kuk (och mer pengar) när jag känner mig nere!!!!

xoXO


yummy!! tre stycken vackra tits!!!! den tjejen måste verkligen känna sig
som sveriges sexigaste doll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0