Morgon stånd!

(Näää morgon stånd kan ju inte jag ha tokisar!!!)

Godmorgon mina super starz!!!
Åh va<d livet är underbart!!
Solen lyser ljust på mig
och fåglarnas tjut väcker mig till en solig morgon.
Älskar att leva!!!!1

Fast jag är lessen för att jag skriver så sjukt många inlägg
men jag får ändå inte vara med på listan som är på sidan där man loggar in!!!
Jag har faktiskt kolat p¨å dom som är me där och dom skriver jätte färre inlägg än mej!!
Varför är det så sötiasar???
Varför är jag alltid hatad!???
Åh livet är hemst!

När jag är förvirad så skriver jag dickter.
Dte är släppande för själen!

När jag ser med mina ögon
genom mitt sovrums fönster
ser mina ögon en värld
En värld full av folk
tjejer och killar
fula och snygga
feta och smala
Vilket av det är du?
Vem är jag?
Vilka är vi?
Känner vi varann?
Har mina ögon sett dina ögon se mej
Kom till mej
och kom i mej
och kom för mej
Då ska jag stanna för dej


Jag blir nästan rörd för mej själv!!

Kommentarer
Postat av: Vivianne-Cleopatra

fin blogg du på minner om min älsta dotter altid full ut av bus hi hi hi.!!!!!!

2010-07-16 @ 12:39:25
URL: http://viviannecleopatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0