Meloner?

Alltsså mina ÄLSKLINGAR!!!
Nu är jag inte ledsen längre.
Man kan inte gråta bort hela livet!!!

Jag var nyss nere hos fruktsäljaren
För jag var sugen på frukt.
Det första jag roffade åt mig var en massa bananer såklart!!!
Sen tänkte jag om jag kunde hitta nån annan rolig frukt.
Så jag kollade lite på äpplen, päron, vindruvor....
När jag kommer fram till melonerna hör jag helt plötsligt hör jag någon fråga mig bakom mig
"Behöver du verkligen fler meloner???"


Va?


Hur kan han veta att mamma köpte melon igår?

Jag tyckte allafall att det var skrämmande så jag smög därifrån.
Glömde betala bananerna men fruktsäljaren gillar mig så jag tror inte det gjorde nått.
Får gentjänsta han en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0