Man måste älska mitt sexiga liv!!!!!!!!!

Asså jag ba måste berätta en så störigt rolig grej!
Jag är på pappas jobb nu.
Skulle kopiera lite grejer typ.
Det jobbar en assnygg kille här.
Rätt så ganska gammal då, typ 30, men det gillar jag *suckar nöjt*
Ah i alla fall så stog jag där och mindin my own bissness.
Stog lixom framlutad över själva glaset där under "huven" så att säga ;)
Var nått störigt smuts som sabbade mina schyssta papper så jag försökte ta bort det.
Helt plötsligt känner jag nått hårt mot min lilla rumpa och en hand som drar mitt hår uppåt.
Jag han typ inte ens tänka nått för jag blev direkt skit tänd!!
Ser iaf att det är snygging. wowowowowoooo.
Jag vrider på huvudet så jag ska komma åt att kyssa hans sexiga mun.
Då drar han ba helt plötsligt upp min tröja och mina fasta bröst är lixom ute i det fria!!!
Man kan ju inte gå runt i bh!!!
Sen trycker han ner min överkropp mot kopiatorn och börjar lixom koipera mina läckra bröst!!!
Helt stört!!!!
Min korta kjol har ju såklart glidit upp lite. Blir så när det är tajt.
Precis som det ska vara ;)
Så han typ stönar till assexigt när han ser mina stringisar (samma som igår BTW!!! Älskar att gå runt dagen efter i trosor som varit med om lite rajtantajtan!!!)
Hör hur han drar ner gylfen och jag BARA SHIT ASSÅ!!! TÄNK OM FARSAN KOMER NU!!!
Men när jag känner hur hans mandom fyller mig bryr jag mig bara inte längre.
Tyvärr hinner vi inte knulla nått alls typ innan vi hör att nån kommer i korridåren!
Men shit asså, nu måste jag åka hem och pulla för jag är så jävla skit tänd!!!!

Hejdå älsklingar!!
You now you love me!!!!!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0