Kåt men ensam :(


Hej mina älskade läsare!!


Är proppmätt efter mammas supergoda
köttfärslimpa!!!!!
Pappa kom hem till middagen, han var på gott
humör, inte arg länge *S*

Jag kan inte riktigt sluta tänka på Karin *busig*
Trots att hon inte tänder mig,
så blir jag skit tänd!!!!!!

Det var så himla skönt hos henne förrut,
jag vill göärna komma hem till henne igen!!!! *Ler*
Jag sms:ade precis, jag skrev:
Sugen?
Hon skriver inte tillbkaa!!!!
Men det har bara gått tre minuter *otålig*

Stefan ringde från sitt garage,
hans familj ville att han skulle vara hemma
och hans fru är typ skit gnällig!!!!
Jag blir jättebesviken, men hoppas
Karin svarar, då kanske vi kan ses imorgon!!!

Verkar som om det blir en ensam natt ikväll *återhämtar mig*
Tur att jag har en stadig löskuk och massa skoj i
min hemliga låda under sängen, thiih!

Hoppas ni har en  vacker kväll nu ikväll och alla andra kvällar för evigt!!!
Massa kärlek till er gullisar!!

XoXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0