Karin blev verkligen FUKTIG i fit...*hihi*

Hello lovers!

Gissa om jag är svetti *S*
Karin är en riktig toka *miih*
Okej, det började med att jag tog hojjen
intill city (hon bor där)!!!!
Kom in genom dörren och karin så himla lurig ut,
jag såg kåtheten i ögonvrån.
Älska d! Men INTE KARIN!!!!!!
Jag förstod att vi skulle ligga (haallååå, gratis cigg!!!)
Vi gick in i hennes soffa och började kyssas,
blev faktsit skit tänd av det!!!!
Karin hade ingen bh!!
Fast hon borde ha haft det, om ni förstår!!!!!!
Inte lika fast och perki som jag, om ni förstår!!!!!
Jag lyfte upp hennes små lökar och kramade dom
hårt och tog på bröstvårtan, då kände jag att
jag VILLE ligga, jag kunde inte hejda min lusta!!!
JAg tog av mina stringisar som redan var fylda
med sex från Stefan och kopiatorn killen!!!
Då skymtade hon mitt inre, ni fattar!!!
Jag kände fukt och blev ganska så tänd om man säger så!!!1
Hon blev oxå hel vild!
Värme ångade upp mot min näsa och jag visste att
hon var redo för bus!!! ;))))))))
Jag slickade i mig allt goda (hon smakade faktiskt gott!!)
Det var ganska gott!!
Hon skrek av njut, och jag skrek också av njut.
DÅ kom hennes kille.
HOn sa hon var klar, jag tog ciggen och skulle gå hem.
Jag gjorde d!!!!
Åh det var faktiskt helt underbart!!!
Nu måste jag verkligen äta
klockan eju typ över åtta!!!
Mamma har lagat en superköttfärslimpa!
*massaor med mätt, gottismaat!!*
Skriver mer sen, väntar pp ett väldigt
viktigt sms!!!
X0xO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0