Jag trodde jag hade kanser!!!



Förlåt mina älsklingar för att jag skrivit så lite idag!!!!
MEn imorse efter duschen upptäckte jag en liten grop i mitt ena ben, därbak på benet!!!!

Jag sprang till doktorn på min gata på hans mottagning!!!
jag fick vänte tid på typ tre timmar!!!
Jag var helt seker på att det var kanser!! *jätte orolig*
men doktorn sa att det var en selluit!

e jag fet?
nä, verkligen inte!!!
jag fattar ingenting!!!!!!

när jag får alla pengar imorgon, alla miljoner så
ska jag köpa selluit kräm!!!

vägra sånt på ena benet *lessen*


mamma har berättat om sånt nu massor och det var inget farligt
åååh jag e så himla lättad och nu tycker jag den lilla gropen e charmi! *söt e ja*

men jag ska ändå smörja så gropen inte blir större och benet ramlar av!!!!!
jag blir skit tänd av krämer dess utom!!!!!

XOXOXOXXOXOXOXOXOXO LOVE ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0