Jag är verkligen busig och tokig!!!


Sötnosar, tack för allt otroliga stöd ni skickat med era tankar!!!
Jag känner av er hella tiden! ;):P

Efter att  jag fått veta att jag ska bli miljonär
så ringde jag stefan och berättade att det var sex eller inget
så vill han ses så får hann men vi kommer inte bo ihopp!!!
Det bestämmer ödet sa jag till han!
han lät inte glad om ni förståår! :(:(

men jag känner mig så himla fri, fri som en utekatt som kan göra det den vill!!!!!

nu gottar jag i mig pitsan och bara lutar mig tillbaka på sängkudden
och tar de väldigt orgel!!!!!!!!! *vilar*

imorogn e jag en riktig buse!!!!
ska gå igenom min telelista och smsa med nånn riktigt
sexi som jag kan mysa med imorgon **grrrrrrr**

berättar om allt imorrn såklart, ni e ju mina bästisar!!1
160000 bästisar!!!!
det är verkligen mer än en!!!!

snusa gottis på kudden nu..

MJAUUUU *spinner*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0