HATA FULLA JÄTTEVUXNA!!!



Hej sötnosar!!!

Har precis börjat komma igång med dagen,
kan inte ligga under täcket hela dagen!!

Igår var det hetl tokigt efter att jag berättat för er om att
jag och stefan setts och myst lite på övervåningen så spårade festen ur helt!!! *ledsen*
Det var inte bråkigt om oss assså!!! Det var min plast kusin och mammas vännina
som hittades i bastun!!! Hon gjorde oralt på honom.
Han är alltså nitton och skit blyg och hopn är typ 50 plus!!!
Det var välidigt sexit!
Men det tyckte inte hennes man :((:(:(
Varför ska man håööa på och ha förhållande???
Kan man inte bara ha vänner och sen ligger alla med den man vill liogga med *myser av tanken*

Hennes man slog iaf lilla samuel som e min kusin då.
han blev jätte rädd och jag fgattar det, hennes man är typ som en jätte stor apa.
Vänninan som sög, grät massa och jag tröstade. *söt ja e*
Stefan kollade på mig hela tiden från avstånd.

Polisen kom til slut, för apan slutade inte slå lillen.
Sen dog festen helt såklart *såklart*

Jag gick skit skärrad och la mig, med smink och allt till och med, ganska full va ja!

Åh att fester kan bli så dåliga när man bara vill ha skoj!!!

Men sötisar ni fattar inte vad som hände!!!!!!
Klockan 5 typ så fick jag mess av Stefan!!!
det stod "jag börjar verkligen tycka om dig, påriktigt. "
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Säg inteee natt han är kär i miig,    iiinte han oxå!
Jag älskar ju hans mandom *smaskar*
och vill intne behöva sluta knulla för att hans hjärta e helt ur fokus *fokus på fruu tack!!*

Vi ska sews ikväll iaf.
Måste duscha igen, svetten bara rinner *svettig*

Älskar er så mycket sötizar!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0