Godmorgon kåtisar!

Inget sms från Karin på hela natten.
Sjukt besviken är jag.
Var tvungen att sätta på en busig film och få ut lite frustation!
Så nu är jag inte så besviken längre.

Däremot är jag besviken på er!!!!!!
Massa massa läsare men ingen som kommenterar.
Jag vill veta vilka ni är mina godisar!!!!

Ikväll ska vi ha gäster här hemma. Vänner till familjen.
Ska fundera hela dagen på nått sexit att ha på mig.
Men inte för sexit! Vill ju inte att min pappa och bror blir skit tända!!
Skoja ba!!!!! *hihi*

Ett till ljud som gör mig skit tänd är
Tanjentbordsknatter!!!!
När någon skriver på datan.
Krrrrrr!!!!!
Fantiserar om att dom skriver nått sexit man blir tänd av!
Sen brukar jag bli skit tänd när mamma använder sin kaffe latte visp.
Den surrar precis som det mesta i min hemliga låda under sängen.
Hur kan man inte bli tänd då!!!!

Nu ska jag kolla om min bror är vaken så vi kan hitta på nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0