Erotiska blommor blir många kåta av!!!


NI fattar inte vad som hänt!!!

Fuck svanen,jag stannar hemma!!!
Stefan har kommit hem från
Spanien och jag blev skit tänd när han ringde!
Han kommer sen och vi ska verkligen
ta igen den tiden vi missat när han varit ute
och jobbat med jobbet.

Hanär så himla skön, jag ska duscha och
lukta riktigt gott för hononm ikväll!
Älska att få mannen att känna hur gott
jag luktar överalllt!
Stefan är en stjärtkille han spinner som
en söt liten kattunge när jag kör tungtornadon i
ändan på sötnosen!!

Jag känner mig hel vild och redo att börja natten.
HAn kommer om 40 minuter!!!!

Nu ska jag fixa naglarna  och
krypa i ett par stringisar efter duschen
sen en äkta blomma i håret från blomkrukan.
Sötnosen älskar d!!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0