Bloggar direkt från festen nu!!!!


Asså shit mina sötnosar!!!

Det är typ kalabalik här!!!
Vi bor i ett rätt stort hus så mamma
hade tydligen bjudit massa.

Stefan och hans familj är här
jag känner typ hur hans fru kollar
argt på mig hela tiiden *orolig*
Jag försöker att inte kolla på han, men han är väldigt sexi om man säger så
ÅÅÅH FATTAR NI JOBBIGT!!! *dregglar*

Jag har ätit massa gottis och känner mig
härligt mätt i lilla magen, blir skit tänd av det!!!!
Blir alltid d när jag är mätt asså!!! *undrqar varför*

Det är typ 20 gärster kvar här
brorsan är hos hans tjej (supersöt, SE MEN INTE RÖRA;SANNA!!!)
pappa har somnat i fåtlöljen och mamma pratar med sina
vänninor. Männen är runt poolen och pratar om Spanien som vann fotbollen.

Innan jag går ner ska jag messa Stefan och fråga nåt han blir tänd av
så kanske han iaf kan långtrada mig en snabbis bakom bastun eller på toan på övervåningen...
då hinner man sluta om det kommer någon, för trappan upp dit knarrar så!!!
*smart*


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0